Sunday, March 20, 2011


                                                           ASSALAMUALAIKUM

esok dah nak skolah da...x tahu bile lagi nak update blog nie...
aku rindu buku sekolah,rindu sgt2 kat cikgu yg bagi aku keje sekolah banyak2 mase cuti sekolah nie,terima kasih cikgu miss u lorh...nasib baek aku da siap...eh,ya ke?jap2 nanti aku check da setel belom..
dak kelas 4 syumul yg nakal,sporting,perangai giler2 n sekepale ngan aku tu....
aku paling rindu kat kelas aku...kelas akaun tuh...4 SYUMUL...aku rindu meja aku...esok bawok tisu banyok2 nok lap meja...tao doh meja tu...law tinggalkn ia lme2 jadi la b'habok..prepare sok tisu kotak1..hehe...lebih2 lak...
padahal baru cuti seminggu tapi dah rindu tahap gaban kat sekolah nie...hehe...gaban tu pe eh?...entoh lah,aku pakat letok je...haha...suke hati mak nenek kau je....haha...oklah...sebelum aku membebel sorang2,baek aku out dulu...mao gosok baju n prepare untuk sekolah esok hehe....tatatititutu....bye2...miss u lorh....

salam

No comments:

Post a Comment